Pharmapromo Kft.

huen

Fogalmak

Kampánymegtekintés

Az a folyamat, amely során az adott felhasználó a kezdődiától eljut a promóciós anyag utolsó diájáig (végdia). (Az opcionális elemek – feedback kérdőív, diasor véleményezése – ebbe nem számítanak bele.)

Értékelés

Az e-detailing bemutató végén, a feedback kérdőív mellett szintén opcionális lehetőségként a felhasználó szöveges formában, illetve egy adott skála segítségével számszerűen is értékelheti, véleményezheti a látottakat.

Feedback kérdések

Az egyes e-detailing kontaktusok végeztével az orvosok opcionális feedback kérdőívet tölthetnek ki, melyben specifikusan csak az általuk látott információra vonatkozó bevéső, emlékeztető kérdéseket találnak. A rendszer természetesen lehetővé teszi az egyes e-detailing diák ismételt tanulmányozását is.

Meghívó email

Az e-detailing bemutató tartalma egy meghívó email-en keresztül jut el a felhasználóhoz, aki a meghívó e-mail-ben található linkre kattintva belépési név és jelszó megadása nélkül közvetlenül az e-detailing oldalra jut.

Kampány ágrajz

Az e-detailing bemutatók diái logikai szerkezetük alapján ágrajzba rendezhetők. A „kötelező elemeken”, az ún. mérföldkő diákon belül további választási lehetőségek, új témaegységek nyílnak. Egy-egy e-detailing bemutató megtekintésekor követhető, hogy a felhasználó mely diákat tekintette meg, a diasor elemeit milyen sorrendben nyitotta meg, stb.

Dia

Az e-detailing termékbemutató, tájékoztató egy oldala, a diasor egy eleme. Ezeken lépkedve járható be az online prezentáció. A diasor első diája a kezdődia, utolsó diája a végdia. „Mérföldkő diának” nevezzük azt a diát, amelyen az adott promóciós anyag szempontjából kulcsfontosságú tartalmi elemeket, logikai csomópontokat helyezünk el. Ezen utóbbi diák olyan helyet kapnak a diasorban, hogy a megtekintés közben lehetőleg ne kerüljék el az adott felhasználó figyelmét.

e-Detailing

A detail tájékoztató elektronikus úton, meghívó e-mail útján jut el az orvoshoz, egészségügyi szakemberhez, aki önállóan tekintheti meg a terméktájékoztató diáit. A diasor különböző elemei között a szakember több lehetséges útvonalon juthat hozzá az információhoz. A detailing ezen formája orvoslátogatói jelenlétet, segítséget nem igényel.

Digitális detailing

Digitális eszköz (pl. tablet) segítségével megvalósuló detail tájékoztató, többnyire az orvoslátogató által a látogatás során bemutatott, általában nem lineáris szerkezetű diasorból álló termékprezentáció. A digitális eszközön megvalósuló detailing tipikusan rugalmas, a befogadó igényeinek megfelelően alakítható, a diasor több útvonalon is bejárható.

Detailing

Orvosok, egészségügyi szakemberek részére orvoslátogatók által bemutatott terméktájékoztató. Az orvoslátogató személyes jelenlétét feltételező marketing tevékenység.